Opisy umiejętności

Opisy umiejętności

Szermierze

Szermierze

Ponieważ doskonale władają wszystkimi rodzajami broni białej, potrafią płynnie zmieniać taktykę walki i dostosowywać ją do każdego napotkanego wroga. Ten żołnierz może w pojedynkę stawić czoła całemu oddziałowi – w końcu tarcza i pancerz zapewniają mu należytą ochronę. Drzemie w nim tak wielka siła, że jest w stanie jednym uderzeniem odrzucić przeciwników w tył. Dosiadając swoich bojowych wierzchowców, kawalerzyści mogą szybko zjawić się tam, gdzie akurat potrzebna jest ich pomoc, i zadać miażdżący cios. Szybcy i zwrotni, stanowią bezlitośnie śmiercionośną siłę. Nawet jeśli natkniesz się na pieszego szermierza, nie opuszczaj gardy, gdyż przyjdzie ci stanąć twarzą w twarz z mocą żelaznej pięści. To wojownicy, którzy mogą wypuszczać całe serie przerażająco potężnych ciosów, gromadząc jednocześnie energię niezbędną do wymierzenia ostatecznego, rozstrzygającego ciosu.

Szermierze władają najrozmaitszymi rodzajami broni białej – począwszy od lekkich sztyletów, a na ciężkich toporach i mieczach dwuręcznych skończywszy. Gdy występują w postaci jazdy, otrzymują dodatkowe miejsce na lancę.

Oto niewielki wycinek zdolności, którymi dysponują szermierze:

Zdolności
Szarża Zdolności Gracz gwałtownie uderza na cel. Obiekt ataku na kilka sekund zwalnia. Zdolność nie może być stosowana podczas jazdy wierzchem.
Przebicie Zdolności Cios zadawany lancą przeciwnikom znajdującym się w zasięgu broni.
Stalowa ochrona Zdolności Zwiększa ochronę gracza i członków grupy na dużym obszarze.
Cios tarczą Zdolności Cios tarczą pozwala na doskok do przeciwnika i gwałtowne uderzenie, które odepchnie go na krótki dystans. Zdolność nie może być stosowana podczas jazdy wierzchem.
 
Talenty
 
 
 
Szarża kawaleryjska Zdolności Podczas jazdy wierzchem gracz otrzymuje wzrastającą premię do prędkości poruszania się i siły ataku. Wysokość bonusu szybko się obniża, gdy gracz się zatrzyma.
Gwałtowność ZdolnościAtaki wykonane lancą częściowo przebijają pancerz celu.
Łowca czarownic ZdolnościZa każdym razem, gdy na szermierza zostaje nałożony negatywny efekt, otrzymuje on kilka punktów szału.
Odwaga Zdolności Szermierz otrzymuje premię do siły ataku, jeśli w jego pobliżu jest więcej niż czterech wrogów.

Strzelcy

Strzelcy Strzelcy to niedoścignieni mistrzowie walki na dystans, skutecznie posługujący się łukami i pułapkami. W ich arsenale również znajdują się sztylety i broń palna. Potrafią wykorzystać orientację w terenie do błyskawicznego przemieszczania się – dzięki czemu potrafią dogonić wroga lub zbiec w obliczu nazbyt agresywnego przeciwnika.

Oto niewielki wycinek zdolności, którymi dysponują strzelcy: 

Zdolności
Cios kolbą Zdolności Uderza przeciwnika kolbą broni palnej i odrzuca go na niewielką odległość.
Wigor Zdolności Gracz wraz z członkami grupy zaczyna szybciej biec. Gracz może aktywować tylko jedną aurę klasową.
Celowanie Zdolności Zwiększa obrażenia zadawane wskutek ataków z dystansu. Efekt zanika w trakcie ruchu.
Opatrunek Zdolności Przywraca zdrowie graczowi lub sojusznikowi. Działa na małym obszarze.
Talenty
Żrąca amunicja ZdolnościIstnieje szansa, że ataki strzelców obniżą obronę celu. Efekt może zadziałać do dwóch razy.
Głębokie rany Zdolności «Penetrujący strzał» wywołuje efekt krwotoku, który zadaje neutralne obrażenia w określonych odstępach czasu.
Drugi oddech Zdolności U wszystkich członków drużyny znajdujących się pod wpływem efektu <<Wigoru>> zwiększa się szybkość regeneracji energii.

 

Magowie

Magowie

Doświadczeni czarodzieje walczą beztrosko i bardzo boleśnie z punktu widzenia wroga. Nic dziwnego – w końcu dysponują niezliczoną ilością zaklęć o najrozmaitszym przeznaczeniu, począwszy od czarów obronnych i uzdrawiających, a na atakach siłami wszelkich żywiołów i manipulacjach zasadami fizyki skończywszy. Jednak młodzi magowie najpierw uczą się poskramiać ogień, ponieważ ma on najbardziej niszczycielski potencjał. Badają także magię służącą wspieraniu sojuszników i unieszkodliwiającą przeciwnika.

Za broń służą im starożytne księgi zaklęć oraz magiczne bransolety mocy. Bardziej doświadczeni magowie potrafią posługiwać się szczególnym rodzajem oręża: kosami i kulami.

Oto niewielki wycinek zdolności, którymi dysponują magowie:

Zdolności
Teleportacja Zdolności Mag przenosi się na pewną odległość w zasięgu wzroku.
Ściana ognia ZdolnościZdolności powiązane z żywiołem ognia zadają zwiększone obrażenia.
Szaleństwo Zdolności Przez krótki czas wróg zaczyna atakować własnych sprzymierzeńców.
Wybuch energii Zdolności Ofiara otrzymuje obrażenia bazowe które zwiększają się za każdy negatywny lub pozytywny efekt który na nią działa.
 
Talenty
Ochrona astralna Zdolności <<Kamienne kolce>>, <<Kula ognia>> i <<Lodowa strzała>> tworzą osłonę wokół maga o sile równej 5% zadanych obrażeń.
Złodziej zaklęć Zdolności Zdolność <<Wybuchu energii>> kopiuje pozytywne efekty z ofiary na maga.
Ognista katastrofa Zdolności Krytyczne trafienia zaklęć ognia mogą spowodować ognistą eksplozję, która zadaje obrażenia ofierze i wszystkim wrogom wokół niej.
Psychiczny cios Zdolności Zadaje obrażenia od takiego żywiołu jakim dysponuje nasza aktualnie używana broń.

Złodzieje

Złodzieje Tajemniczość i iście szatańska zręczność to ich znak rozpocznawczy. Śmiertelnie niebezpieczni w starciu z pojedynczym wrogiem, zwłaszcza jeśli uda im się zaatakować z zaskoczenia. Ich przeciwnik musi mieć oczy z tyłu głowy, w przeciwnym wypadku może zostać unieszkodliwiony, zanim zorientuje się, że został ofiarą napaści. W zwarciu złodzieje polegają nie tyle na sile zadawanych ciosów, co na przebiegłości i precyzji.

Złodzieje władają rozmaitą bronią – przydatną zarówno w walce wręcz, jak i na dystans. Mogą sięgać po wszystkie rodzaje podstawowego oręża: sztylety, miecze jednoręczne, topory, młoty, tarcze i łuki.

Zdolności
Gorączka złota Zdolności Zwiększa ilość złota otrzymywanego za zabicie ofiary.
Tajna kryjówka Zdolności Wyznacza miejsce na sekretną kryjówkę, do której złodziej może w każdej chwili powrócić.
Sabotaż ZdolnościUmieszcza ładunek wybuchowy w wybranym miejscu. Ponowne użycie tej zdolności detonuje ładunek.
Ukrycie Zdolności Gracz staje się niewidzialny i porusza się wolniej. Każde doznanie obrażeń lub podjęcie akcji spowoduje wyjście z ukrycia.
Talenty
Sabotażysta Zdolności Pozwala wykorzystać umiejętność «Sabotaż» bez wychodzenia z cienia.
Buty sprytu Zdolności Zwiększa szansę na uniknięcie ataku przeciwnika po wyjściu z ukrycia.
Zimna krew Zdolności Zwiększa obrażenia zadawane ogłuszonym i unieruchomionym ofiarom.
Tajne operacje Zdolności Zaatakowanie ofiary z ukrycia nałoży na nią efekt trucizny, która będzie zadawać okresowe obrażenia.
Zaloguj się
Wprowadź maila, a na Twoje konto zostanie wysłany link do zresetowania hasła
Nieprawidłowy adres e-mail Sprawdź swoją skrzynkę

Status serwerów
Serwer autoryzacji offline
Chrobry II offline

© 2017 1С Online Games ltd, Katauri Interactive, Cenega Spółka akcyjna Wszystkie prawa zastrzeżone.

Kreacja & wdrożenie: agencja interaktywna okinet